ソーシャルメディアユーザーの行動はログとして記録され、そのログを元に様々な情報(広告や商品、サービス等)が配信されますが、セキュリティ面やプライバシー面で不安があるとの意見も時々耳にします。 しかし、既にソーシャルメディアが商品の発見や消費者の購買意思決定に重要な役割を果たしていることは間違いありません。 新しいRELEASEでは、ユーザー様の信頼を高めるために情報の評価制度を用いて、信頼できる情報の価値を高めていきたいと考えています。 リリースプロジェクト開発チーム https://release.co.jp/white-paper/ja/ The actions of social media users are recorded as logs, and various information (advertisements, products, services, etc.) are delivered based on the logs, but I sometimes hear that opinions about security and privacy concerns . However, there is no doubt that social media already plays an important role in product discovery and consumer purchasing decisions. In the new RELEASE, we would like to use the information evaluation system to increase the value of reliable information in order to increase the trust of users. Release Project Development Team https://release.co.jp/white-paper/

閲覧回数138 pv